Dreamgeckos.com

Terrarium te koop.

voor al het aanbod

Terrarium te koop.

Berichtdoor Phantom » zo 07 feb 2016, 14:16

Hallo allemaal,
Wegens te weinig tijd moet ik helaas mijn hobby wat inkrimpen. Daarom dat ik een tropisch terrarium over heb.

Te koop terrarium ( tropisch ).

Afmetingen, 100 cm breed 100 cm hoog en 50 cm diep.

De achterwanden zijn gemaakt van piepschuim, met hierover een laag tegellijm. Daarna is de achterwand geschildert en bewerkt met een airbrush. Vervolgens is de gehele achterwand verzegeld met milieu vriendelijke epoxyhars om alles waterdicht te maken.

Er zit een dubbele bodem in, en goede ventialtie doormiddel van twee ventilatoren. Boven op het terrarium bevind zich een lichtkap hierin zitten 3 stuks 48 watt PL lampen en 2 stuks 11 watt LED lampen. Ook zijn hier de sproeiers geplaatst die het trerrarium vochtig kunnen houden en de eventuele beplanting van water kunnen voorzien. Daarnaast beschikt het terrarium over een luchtbevochtiger om de vochtigheids graad te kunnen regelen. Onder de dubbele bodem bevind zich een vervarmings mat. Dit om de warmte goed te kunnen reguleren. Ook zijn er twee combi meters geplaatst om de temepratuur en de luchtvochtigheid te kunnen meten.
Door het gehele terrarium zijn bamboe palen geplaatst. En er bevinden zich meerdere plekjes om beplanting te kunnen plaatsen.De bovenkant bestaat geheel uit benzine gaas, met daar onder een lichtrooster, zie foto. Ook is er een solar raptor UV spot geplaatst.

Door gebrek aan tijd heb ik het terrarium niet in gebruik kunnen nemen, wel is het getest en was het ook reeks beplant. Maar aangezien het terrarium nu al enige tijd leeg staat en ik er geen tijd meer voor heb wil ik het verkopen zodat iemand anders er wellicht nog iets aan heeft.

Het was in eerste instantie een tropisch terrarium voor Gekko's, maar er kunnen ook aller hande andere dieren in.

Als je interesse hebt of meer informatie wenst hoor ik dit graag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Indien meer foto's zijn gewenst kunt u mail altijd benaderen.
Phantom

Naam: Voor & Achternaam

Keer terug naar Aangeboden